wtorek, 17 kwietnia 2012

Zamówienie ze Zrób Sobie Krem!

Obiecałam sobie, że jeśli zaliczę zawody zrobię sobie jakiś mały prezent. Potem postanowienie poszło w niepamięć (brak internetu...), a teraz (jest internet) wróciło z pełną mocą. Tak wyszło zamówienie ze sklepu Zrób Sobie Krem(klik!), a w nim skromnie, ale treściwie:

- Hydrolizat kreatyny

"Rozpuszczalny w wodzie hydrolizat białka kreatyny otrzymany w wyniku hydrolizy wełny owczej. Zawiera wszystkie aminokwasy zawarte we włosach i paznokciach. Składniki hydrolizatu wnikają w strukturę włosa, wbudowując się w uszkodzone miejsca osłonek włosów. Na powierzchni wytwarza koloidy o działaniu ochronnym. Nadaje zdrowy wygląd, przywraca połysk, sprężystość, nadaje objętość."

mam zamiar dodawać ją do masek i odżywek w ramach wzmacniania włosów przed sezonem. Niebawem recenzja działania maski bez i z kreatyną.

- L-cysteina

"Aminokwas, biały proszek o charakterystycznym (siarkowym i podobno mało przyjemnym) zapachu.  Odżywia, regeneruje, nawilża, chroni przed szkodliwym promieniowaniem, likwiduje stany zapalne, uczestniczy w procesach odnowy i odżywania komórek. "

wykorzystam ją do płukanki cysteinowej od razu, jak tylko są dostanę- nie mogę doczekać się efektów na moich włosach obojętnie jak okropny jest ten zapach ;) Spodziewajcie się bardzo szybciej recenzji wraz z przepisem i zdjęciami.

- Wyciąg z aloesu zatężony 10-krotnie

 O aloesie pisałam w poprzedniej notce- o płukance aloesowo- brzozowej(klik!)
Aloes wspaniale nawilża, zatrzymuje wodę i odżywia włosy. Ma działanie łagodzące skórę i wygładzające włosy. Świetny produkt!

aloes nadaje się do wszystkiego- mgiełek, masek, szamponów, płukanek... Wszystko, co tylko sobie wymyślicie. Pracuję nad wpisem o wszechstronności aloesu, muszę tylko zebrać odpowiednie zdjęcia i opisy do każdego pomysłu.

- Kompozycja Witaminowa All-in-one

Kompozycja o fakturze białego proszku i o "zastrzeżonej recepturze", która składa się z witamin E, C, B3, B5 i B6.

miks mam w planach dodawać do masek i mgiełek z naciskiem na mgiełki. Chcę "obadać" efekty działania witamin na włosy.

to by było na tyle (na razie). Sprawozdanie za "1-2 dni robocze" ;)
































A o jakie zawody chodzi? Aż o marcowe. Wtedy to zostałam zmuszona do startu- nie znoszę wszelkiego typu zawodów, strasznie się stresuję takimi spędami. Jednak w ramach pracy nad sobą zdecydowałam się startować i okazało się, ze po raz pierwszy w życiu nie stresowałam się wcale- zero stresu, po prostu chodząca strefa ZEN. Jestem przeszczęśliwa, że tak się czułam:)
Osoba zaznaczona strzałką nad kaskiem- to ja  ;D


pozdrawiam Was serdecznie,
narvika :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz! Wszystkie są dla mnie ogromną motywacją i na każdy odpowiadam :)

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...