środa, 2 maja 2012

TAG "11 questions"

Od Wiedźmy(klik!) otrzymałam swój pierwszy blogowy TAG - "11 questions". Bardzo dziękuję za oTAGowanie, jest mi na prawdę bardzo miło!
 Dzisiaj mało włosowo, bardziej wakacyjne. Zaczynajmy zabawę! :D


 
 Zasady:

1. Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez Tagera, odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 osób,które tagujesz i zamieszczasz linki do nich.
3. Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby otagowane.
4. Powiadom osoby przez ciebie wybrane ze zostały otagowane.
5. Daj taga osobom , które jeszcze go nie miały.



Pytania od Wiedźmy:

1. Czy grzebiesz w kosmetykach - mieszasz, poprawiasz?
2. Czy masz ulubione zioło / mieszankę ziołową do użytku na skórę?
3. Czy istnieje kuracja / zabieg, którego bałaś się / brzydziłaś a okazał się czymś wspaniałym i teraz to  czysta przyjemność?
4. Lakiery do paznokci - neutralna klasyka czy jazda po bandzie na granicy przesady? Ulubiony kolor?
5. Makijaż wg Ciebie - to lekkie poprawienie natury czy płótno mistrza i tło zabaw z kolorem i światłem?
6. Czy lubisz gotować? Co najbardziej i dlaczego :)
7. Opisz, co słyszysz w tej chwili :D
8. Czy stosujesz płukanki na włosy? Jakie?
9. Najprzyjemniejszy wg Ciebie sposób na zdrową skórę?
10. Czy jest taki zakątek Polski, który chciałabyś zobaczyć? :)
11. Zapach dzieciństwa?

i moje odpowiedzi:

1. tiuninguję kosmetyki, bo fascynuje mnie to, jak diametralnie można zmienić działanie jego dzięki paru kroplom półproduktu. Lubię mieszać maski, szampony i balsamy ze sobą w różnych proporcjach i dodawać do kosmetyków półprodukty- gotowe ze ZSK, te z warzywniaka lub zioła.
 
2. najbardziej lubię rumianek- wewnętrznie (herbatka) i zewnętrznie jako okłady i składnik kremów. Ratuje mi bolący brzuch, zmęczone oczy i podrażnioną skórę.

3. nie miałam przekonania, czasu i chęci do masaży ujędrniających. Spięłam się w sobie przez miesiąc i po zobaczeniu wspaniałych efektów już nie przeszkadza mi to, że zajmują dużo czasu i są nieprzyjemne- efekty rekompensują mi dyskomfort i zachęcają do kolejnych zabiegów.

4. częściej wybieram klasykę- lubię róże i pastele. Czasem jednak mam na pazurach zielenie, błękity czy neonowy pomarańcz. Moim ulubionym kolorem jest Bell Glam Wear w kolorze 400- różowa guma balonowa.

5. Makijaż nie jest dla mnie poprawianiem urody. Raczej  urozmaiceniem i wyróżnieniem swojej twarzy. Najchętniej maluję się w stylu azjatyckim- bardzo duże oczy, różowe policzki i świeża, rozświetlona cera. Taki make- up zmienia proporcje twarzy zależnie od pomalowania, więc wybieram raczej zabawę z kolorem i światłem.

6.Uwielbiam gotować! Najchętniej gotuję dania tajskie, azjatyckie, polinezyjskie- uwielbiam kuchnię egzotyczną, o niecodziennych smakach i wyglądzie. Co w niej lubię? Wspomnienia, oderwanie od codzienności i smak słonecznej plaży o każdej porze roku i każdym miejscu na Świecie.

7. Wróble za oknem, wiatr ruszający drzewami i mojego miałczącego kota, który chce jeść :p

8. Eve mnie do nich zachęciła ;) Moja ulubiona to miodowa, ale lubię też aloesową, kawową i cysteinową, chociaż jej zapach mnie odrzuca.

9. Cystrusy. Są przepyszne, niskokaloryczne i sprawiają, że skóra robi się gładsza, a cellulit mniejszy.

10. Chyba każdy, który mnie interesuje już widziałam, ale chciałabym wrócić w Tatry, jeszcze raz przejść Orlą Perć. Przepiękne i ciekawe miejsce z milionem wspaniałych wspomnień :)

11. Guma do żucia o smaku żywicy- hit znad Bajkału, jeśli kiedyś tam będziecie koniecznie spróbujcie. Pachnie intensywnie, żywicą, lasem. I zapach koni, które towarzyszyły mi przez całe dzieciństwo będąc najbliższymi przyjaciółmi.


pytania Narviki dla Was:

1. jaki suplement chciałabyś wypróbować? dlaczego?
2. jaki kraj kojarzy Ci się z kosmetycznym i pielęgnacyjnym luksusem?
3. czy dbasz o urodę również przez sport? co dzięki temu zyskujesz?
4. jakiego kosmetyku używasz m.in ze względu na miłe skojarzenia z nim?
5. najlepsza rzecz do czesania Twoich włosów to..?
6. największa kosmetyczna trudność na wakacyjnych wypadach to...?
7. jakiego kosmetyku chciałabyś użyć, a nie możesz, ponieważ nie jest on dostępny w Polsce/stacjonarnie?
8. największa Wada Twoich włosów to...?
9. jaki kolor paznokci będzie gościł na Twoich stopach tego lata jako ulubieniec?
10. jaka jest najbardziej destrukcyjna dla Twoich urodowych celów rzecz, z którą nie
potrafisz się rozstać?
11. czym pachnie Twoje lato? Gdzie można spotkać ten zapach?

TAGuję:

Ewalucję
Wiedźmę
Pure Morning
Brunetkę
Anwen
Siempre-la-bellezę
Aknezz
Eve
Blondhaircare
Idalię
Ki@

zapraszam do zabawy! :)





6 komentarzy:

  1. Dzięki za taga.:)))
    Też lubię rumianek i cytrusy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki za otagowanie, chociaz ja juz dwa razy na niego odpowiadalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, bo chyba każda z Was na niego już odpowiadała, ale pytania są inne;) I jestem ciekawa, jak na nie odpowiecie :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadaj i lookaj ;)
    Fajne pytania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za otagowanie :))

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz! Wszystkie są dla mnie ogromną motywacją i na każdy odpowiadam :)

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...